Nya hemsidan

Skånes Spelmansförbund har en ny hemsida

Nu tar vi ett stort och viktigt steg för förbundets framtid. Den nya styrelsen kan nu med stor glädje presentera Skånes Spelmansförbunds nya hemsida. Hemsidan finns på www.skanesspelmansforbund.se och det är hit vi nu ska gå för att hitta information från vårt förbund. Vi har nu även ett nytt domännamn. Det medför att styrelsen och alla förbundets övriga ansvariga har nya mailadresser. Våra nya mailadresser hittar ni på sid 2 i tidningen Runtenom. För att kontakta oss, använd gärna kontaktformuläret! Hemsidan är under kontinuerlig utveckling. Så håll utkik för att hålla dig uppdaterad!

I dagsläget finns en huvudmeny där man kan välja att komma till förstasidan (Hem), läsa nyheter (Nyheter), få reda på vad som sker (Kalender), styrelse och stadgar (Om oss), hur man blir medlem och instrumentförsäkring, adressändring, Lintonfonden, tidningen ”Runtenom” och integritetspolicy (Medlem) samt en kontaktsida (Kontakt). Hemsidan anpassar sig till den enhet du använder. På t.ex. en mobil får du en meny i form av tre streck. Trycker du på dem så öppnar sig huvudmenyn.